Передавання крутного моменту від кожуха зчеплення на відовий диск здійснюється через натискний диск чотирма парами пружинних пластин.
Вимикальний пристрій складається з чотирьох важелів, які пальцями з'єднуються з натискним диском і вилкою. Між пальцями і важелем поставлені голчасті ролики.
Положення важелів вимкнення зчеплення регулюють гайками, які після регулювання розкеровують.
У процесі експлуатації автомобіля ці важелі не регулюють.
Ведомий диск зчеплення сталевий, з фрикційними накладками, маєгасник крутильних коливань (демопфер) фрикційного типу (з сухим тертям сталі по сталі). Пружний муфтою гастелі є вісім рівномірно розташованих по колу пружин.
Ведомий диск збалансований. Балансування є встановленням на відомому диску балансувальних пластин. Допустимий дисбаланс 25 кг-см.
Для вимкнення зчеплення застосований витискний підшипник і встановлений на муфті підшипника. У підшипник мастило закладається на заводі-виробнику та під час експлуатації та ремонту не додається; він має слугувати до ремонту зчеплення.
У процесі ремонту зчеплення підшипник під час необхідності треба замінити новим.
У разі правильно відрегульованого приводу зчеплення проміжок між важелем і підшипником увімкнення зчеплення має бути дорівнює 3-4 мм.
Для вимкнення зчеплення слугує ножна педаль, яка встановлена на кронштейні, закріпленому на лівому лонжероні рами автомобіля. Нижній кінець педалі зв'язаний регульованою тягою з важелем вилки вимикання зчеплення. Хід педалі обмежується упором у підлогу кабіни.Регулювання приводу зчеплення. Правильно відрегульоване зчеплення не має прокручувати у вимкненому положенні, а під час натискання на педаль має вимикатися повністю (не має «вести»). Вільний хід педалі зчеплення має бути рівним 35-50 мм, а повний хід — не менш ніж 180 мм
Користувацькі характеристики | |
---|---|
Сумісність з: | ЗІЛ-130 |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Основні | |
Кількість дисків | Один |
- Ціна: 2 000 ₴