Ø Ми отримуємо, спрямовані Вами запчастини
Ø Проносимо дефектування (безслатно)
Ø Озвучаємо вартість
Ø Якісно виконуємо ремонт за короткі терміни
Ø Даємо 1 рік гарантії
Основні несправності насосів НШ (Насос шестереньчастий)
Ø Якщо в гідравлічну систему надходить недостатньо нагнітної олії або зовсім не надходить, причиною може бути знос насоса за ресурсом, ушкодження приводу або витоку.
Ø Під час нагнітання повітря в гідросистему або наявності піни в гідробаку перевірте герметичність трубопроводу, рівень зносу манжети приводу, а також температуру оливи.
Ø Якщо робота насоса супроводжується вібраціями та гулом, причина може укладатися в вібрації запірних клапанів, зносі муфти привода, а також недостатньо надійної фіксації трубопроводу або інших системних вузлів.
Ø Якщо немає необхідного тиску під час роботи зверніть увагу на рівень загального зносу насоса, положення регулювання клапана, а також чистоту золотника.
Ø Якщо насос періодично перегрівається, рівень оливи в гідробаку може бути занадто низьким, також можливе засмічення фільтра або занадто інтенсивна експлуатація.
Ми пропонуємо Вам:
Високоякісний ремонт насосів НШ (Насос шестереньковий) у короткі терміни
Насоси шестерні є одними з найважливіших компонентів гідравлічних систем машин. Вони призначені для нагнітання робочої рідини в гідравлічних системах тракторів, комбайнів, вантажних автомобілів, дорожньо-будівельної, комунальної та іншої мобільної техніки. Можуть бути використані в різних стаціонарних гідрофікованих установках із приводом від електродвигуна.
Під час обертання шестерень у вхідному каналі насоса утворюється розрідження, завдяки чому робоча рідина надходить у зону всмоктування (низького тиску) насоса, де заповнює міжзубові западини та за периферією переноситься ними в зону нагнітання (високого тиску) насоса, створюючи, у такий спосіб високий тиск у напірній гідролінії гідросистеми. Робоча рідина гідросистеми так само виконує функції змащування й охолодження деталей насоса. Ресурс насоса істотно залежить від якості (в'язкості, чистоти) використовуваної олії, тому що у всіх НШ застосовуються підшипники ковзання, працездатність яких визначається, чималою мірою умовами змащення.
Попри досить просту конструкцію, пристрій може втрачати працездатність, про що говоритиме низький тиск у контурі або його зовсім немає. Це може статися з кількох причин. Найпоширеніша з них — поломка приводу насоса. Можуть пошкодитися шліци приводного вала, також за певного рівня природного зносу тиск насоса може бути недостатнім.
У разі недостатнього тиску джерелом може бути редукційний клапан, який може засмітитися або пружина, яка навантажує клапан, може втратити свої властивості. Сама кулька може перекоситися й клапан не зможе працювати коректно. Знижений тиск може бути наслідком забруднення порожнин насоса або всмоктувального каналу, забруднення оливного фільтра. Нерегульований шестеренчастий насос усе рідше використовується в сучасній техніці, оскільки він сприяє підвищеному зносу олії, а ККД його надзвичайно малий. До того ж потужність двигуна, витрачена на привод пристрою, на 35% вища, порівнюючи з роторним, сучаснішим оливним насосом.
Особливості послуги: Остаточна вартість і термін виконання ремонтних робіт уточнюються тільки після дефектування обладнання впродовж 5 робочих днів. Вартість і термін додатково погоджуються
- Ціна: від 100 ₴